„Căutăm un nume care să transmită complexitatea vieții de familie”. Interviu cu Andreea Batros și Flavia Scînteanu de la Dare to Rug
Atunci când vrei să transformi o casă în acasă, ai nevoie de obiecte care să dea culoare și căldură spațiului în care urmează să locuiești. De aceea, de 1 decembrie, am creat împreună cu Dare to Rug un covor cu design unic, care poate ajunge în casa ta.
Pentru că fiecare casă aduce un infinit de povești și de posibilități pentru fiecare dintre noi, ne-am inspirat dintr-unul din cele mai cunoscute simboluri românești: Coloana Infinitului a lui Constantin Brâncuși.
Află-i povestea în videoul de mai jos și nu rata interviul cu Andreea și Flavia de la Dare to Rug.
Care a fost procesul de creare a covorului și cât a durat?
Procesul a fost destul de rapid, fiindcă am făcut “click” imediat cu viziunea Storia. Așadar, a existat un brief, o întâlnire inițială în care am aflat mai multe detalii despre acest proiect, după care am schițat mai multe concepte. În final, am dezvoltat ideea are ne-a convins pe toți, am ales culorile, am validat design-ul și apoi ne-am regăsit pentru a ne bucura de rezultatul final. Totul a durat aproape trei luni.
Cum ați ajuns la acest concept de design pentru covorul Storia?
Echipa Storia.ro și-a dorit foarte mult să ofere un obiect prin care „să intre” și la propriu, și la figurat în casele oamenilor. De asemenea, brief-ul a conținut și cerința de a respecta imaginea brand-ului (culorile, viziunea), cât și identitatea națională, fiind un produs și un concurs dedicat zilei de 1 Decembrie.
Noi credem foarte mult în puterea unui covor de a închega designul unui interior și de a oferi căldură unei încăperi. Îl vedem ca pe acel obiect dintr-o casă în jurul căruia sa reunește familia, poate la fel de mult cum se adună în jurul mesei. Simțind că brandurile Dare to Rug și Storia.ro împărtășesc aceeași apropiere și fascinație pentru oameni și poveștile lor, ne-am bucurat să lucrăm cu elementele puse la dispoziție de echipa Storia, pentru a ilustra ideile de unitate, familie și acasă.
Ce reprezintă design-ul final?
Design-ul final a apărut după ce ne-am jucat cu logo-ul Storia.ro, reprezentat de un acoperiș în două ape (un suiș și un coborâș). Punându-l cap la cap, am obținut unul dintre cele mai puternice simboluri românești: Coloana Infinitului a lui Brâncuși. Astfel, covorul vorbește despre infinitul de povești care se nasc într-o familie, unele frumoase, altele mai puțin plăcute. Toate aceste suișuri și coborâșuri dau dinamica unei case, care este mereu în transformare, chiar dacă elementele centrale de decor rămân neschimbate. Am vrut ca prin acest design să adăugăm o calitate importantă unui produs de design de interior: longevitatea ce merge dincolo de trenduri.
Prima voastră colecție a fost inspirată tot din folclorul românesc. Despre ce a fost vorba?
Prima noastră colecție, “Romanian Moods”, reunește covoare cu inspirații din diferite regiuni istorice ale României-Oltenia, Maramureș, Transilvania, Moldova, Basarabia, Bucovina, Dobrogea, Muntenia, Banat și Crișana, într-o serie de stări intrepătrunse cu texturi tradiționale românești. Fiecare design este născut dintr-un proces de reinterpretare proprie a motivelor tradiționale pentru a le reda într-o perspectivă contemporană, prin culori care descriu o imagine modernă și exprimă emoții puternice.
Am fost foarte fericite să vedem cât de bine a fost primită această colecție inspirată de universul tradițional românesc la nivel internațional și cât de bine s-a integrat în spații de pe continente diferite. Suntem mândre de moștenirea creativă românească și încă ne bucurăm săa descoperim noi elemente care să ne inspire.
Foto: Restless rug – colecția Romanian Moods, Dare to Rug
De unde vă luați inspirația atunci când creați o colecție nouă?
E greu de menționat un loc anume. În fiecare zi vedem și experimentăm în jurul nostru foarte multe informații și imagini noi. Inspirația poate să plece de la orice: de la o călătorie, o discuție cu o persoană nouă sau cu un prieten vechi, o expoziție. Suntem cumva obișnuite să fim curioase cu tot ceea ce ne înconjoară și să punem cap la cap diverse concepte. Atunci când începem să lucrăm la o colecție nouă, căutăm acea sclipire care ne-a rămas mai mult timp în minte sau care a avut un impact mai mare asupra noastră și pornim de acolo.
Ce așteptări aveți de la participanții la campanie?
Căutăm un nume care să surprindă într-un mod cât mai neașteptat și să transmită subtil complexitatea vieții de familie, cu toate fațetele ei.
Concurs NAME THE RUG: răspunde provocării Storia.ro și câștigă un covor de autor Dare to Rug
Trimite-ne printr-un comentariu pe Facebook cel mai creativ nume pentru covorul Storia și link-ul unei proprietăți de pe Storia.ro în care ți-ar plăcea să locuiești. Fii cât mai creativ/ă, iar pe 8 decembrie poți fi tu marele câștigător, ales de echipa Dare to Rug.
Detalii extra găsești în regulamentul campaniei.
Iar pentru un plus de inspirație, răsfoiește galeria foto de mai jos.