Proprietar

Cum să creezi anunțul imobiliar perfect

Atunci când vrei să închiriezi un apartament sau să îl vinzi, primul pas pentru a atrage clienții potriviți este să creezi un anunț care să vorbească în locul tău. Cuvintele alese pentru prezentarea locuinței sunt extrem de importante, așa că rezervă-ți câteva minute bune pentru a formula ideile care să devină irezistibile pentru posibilii chiriași sau cumpărători. Cum ar arăta anunțul imobiliar ideal, în urma căruia nu vei mai avea de făcut decât un „casting”, pentru că cei interesați se vor înghesui la ușa ta?

Scoate în evidență beneficiile

 

Casa ta merită cel mai bun loc într-un site de imobiliare, așa că scoate în față toate avantajele pe care le are. Dacă ai renovat-o recent, trece asta în anunțul pe care îl publici, pentru că pentru cei interesați este foarte important să știe că ai investit bani și timp să o finisezi cum trebuie. Suprafața unei locuințe este, de asemenea, foarte importantă, deci precizează concret cum sunt compartimentați metri pătrați pe care îi scoți pe piață. Orice spațiu adiacent, cum ar fi o boxă la subsolul blocului, un balcon spațios, un loc de parcare sau un garaj, reprezintă un avantaj pe care nu trebuie să îl pierzi din vedere, când scrii anunțul. 

Totodată, dacă locuința este autonomă în ceea ce privește încălzirea sau alimentarea cu apă caldă este, din nou, un plus. Mobilierul nou sau instalația sanitară care arată impecabil trebuie scoase în față, pentru că toată lumea își dorește să locuiască într-un loc curat și neuzat. 

 

Nu minți

 

Din dorința de a atrage cât mai mulți posibili cumpărători sau chiriași, poți fi tentat să folosești cuvinte prea mari. Dacă apartamentul de vânzare pe care vrei să îl scoți pe piață nu este foarte mare, nu folosi cuvântul „spațios” în descrierea anunțului. Nu vei păcăli pe nimeni decât până în momentul în care vor veni să vizioneze locuința, iar atunci când își vor da seama că ai mințit în anunț, posibilii cumpărători vor deveni sceptici în ceea ce privește încrederea pe care ar trebui să o aibă în tine, deci îi vei pierde. Evită cuvintele „bombastice” și nu spune nimic neadevărat în anunțul imobiliar.

 

Spune o poveste

 

Tuturor ne plac poveștile, indiferent de vârstă, iar un apartament care are o descriere interesantă se va vinde sau se va închiria mai repede. Spune povestea casei pe care vrei să o predai altcuiva și vei fi uimit de reacțiile și interesul cumpărătorilor! Alege să începi cu anul în care a fost ridicată clădirea, transformările prin care a trecut, culorile de care s-a bucurat și numărul de generații care au făcut din acel loc „acasă”.

 

Pune poze 

 

Un anunț fără poze este ca și inexistent. Specificațiile și descrierea locuinței pot fi din cele mai reușite, dar dacă nu adaugi și câteva fotografii, energia pentru a scrie anunțul a fost irosită. Cel mai indicat este să apelezi la serviciile unui fotograf profesionist, care știe exact, mulțumită ochiului său format, ce să scoată în evidență atunci când duce aparatul la ochi. El va ști să folosească lumina ideală pentru a transforma încăperile casei în locuri interesante, pe care oricine va fi cel puțin curios să le vadă. 

Dacă nu ai timp sau nu vrei să investești în asta, te poți ocupa personal de realizarea fotografiilor, inspirându-te din munca artiștilor de imagine. 

 

După ce te-ai ocupat de promovarea unui anunț bine construit, cu o structură, o poveste și fotografii relevante, e timpul să te înarmezi cu răbdare și să afișezi un zâmbet larg, pentru că posibilii cumpărători sau chiriași vor începe să apară din clipă în clipă. 

Ultima editare: 16 iunie 2020

Raluca Alexandra Cozmenco

De mai bine de un an scrie articole pentru unul dintre cele mai mari bloguri de design interior din România. Crede cu tărie că designul și atmosfera locurilor în care trăim și muncim ne influențează starea de spirit și o fascinează felul în care un spațiu își schimbă aerul numai prin repoziționarea unora dintre obiectele de decor deja existente.
Back to top button